ÎNSCRIE-TE ÎN PROGRAMUL REMAT
Profită de beneficiile REMAT și devino proprietarul unui autoturism nou!
A venit momentul să îți cumperi mașina la care visezi.
La Mega Group Timișoara, odată cu programul REMAT 2025 ți-am pregătot oferte speciale pentu brandurile tale de autoturisme preferate: Peugeot, Citroen, Opel sau DS.

Condițiile programului REMAT 2025
Prin Programul REMAT, Guvernul susține înnoirea parcului auto din România și reducerea emisiilor poluante. Prin acordarea unei prime de casare pentru mașinile care îndeplinesc anumite condiții.
RABLA PLUS
PENTRU VEHICULE 100% ELECTRICE
25 000 LEI pentru achiziționarea unui autovehicul nou pur electric
RABLA CLASIC
PENTRU VEHICULE CU MOTOR PE COMBUSTIE SAU HIBRID
Programul RABLA are la bază acordarea unei tichet în valoare de 7.000 lei pentru o mașină veche casată, sau 10.000 lei pentru casarea a două vehicule uzate.
Tichetul este utilizabil doar pentru achiziția unei mașini noi cu noxe emise de maximum 150g CO2/km în regim WLTP. Pentru achiziția unui autoturism nou se pot folosi maxim 2 tichete RABLA.
Suplimentar, poți beneficia de următoarele ecobonusuri:
- 500 lei pentru FIECARE “rablă” casată cu o normă de poluare Euro 3 sau inferioara
- 500 lei dacă autoturismul nou generează maximum 120 g CO2/km în sistem WLTP.
Valoarea maxima posibila a primelor de casare + ecobonusuri= 13.000 lei
*Oferte valabile sub rezerva acceptări de către Guvern a Hotărârii cu privire la programul REMAT 2024.
Tichetul este utilizabil doar pentru achiziția unei mașini noi cu noxe emise de maximum 150g CO2/km în regim WLTP. Pentru achiziția unui autoturism nou se pot folosi maxim 2 tichete RABLA.
Suplimentar, poți beneficia de următoarele ecobonusuri:
- 500 lei pentru FIECARE “rablă” casată cu o normă de poluare Euro 3 sau inferioara
- 500 lei dacă autoturismul nou generează maximum 120 g CO2/km în sistem WLTP.
Valoarea maxima posibila a primelor de casare + ecobonusuri= 13.000 lei
*Oferte valabile sub rezerva acceptări de către Guvern a Hotărârii cu privire la programul REMAT 2024.
OFERTE REMAT 2025
Alege brandul de autovehicul preferat și vezi ofertele REMAT 2025
Etapele procesului de casare și achiziție
prin programul REMAT 2025
Stresat în vederea îndeplinirii procedurilor? Consilierii noștri te vor ajuta pas cu pas în acest proces pentru ca tu să obții autovehiculul nou pe care ți-l dorești.
- Înscriere: Intrați în aplicația online PSIPAN și completați informațiile solicitate despre beneficiar, vehiculul casat și proprietarul acestuia.
- Atașați actele necesare: Încărcați toate documentele solicitate în aplicație.
- Semnarea electronică: Cererea de finanțare va fi semnată online.
- Verificarea disponibilității fondurilor: Asigurați-vă că există fonduri disponibile pentru înscriere.
Este important de menționat că, în cazul în care vehiculul ce va fi casat are un proprietar diferit de beneficiar, se vor solicita și datele acestuia.
Reguli și documente necesare în vederea înscrierii în program – Înscrierea solicitantului se realizează prin încărcarea în aplicație a următoarelor documente:
- a) cererea de finanţare, descărcată din aplicație, completată prin tehnoredactare și, ulterior, încărcată fără a fi semnată;
- b) actul de identitate care atestă identitatea şi domiciliul/reşedinţa în România, eliberat de către autorităţile române, în termen de valabilitate la momentul înscrierii;
- c) certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor, nu mai vechi de 90 de zile la momentul înscrierii în program;
- d) certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială îşi are domiciliul/reședința, nu mai vechi de 30 de zile la momentul înscrierii în program
După validarea confirmării în aplicație, proprietarul autoturismului casat trebuie să se prezinte la un centru autorizat REMAT cu mașina pentru casare, pentru a obține apoi certificatul de distrugere a autoturismului vechi.
După casare, proprietarul mașinii are obligația să radieze autoturismul și de la DRPCIV, după care trebuie să le transmită consilierilor noștri certificatele de casare și radiere.
După ce au fost urmați toți pașii de mai sus, se poate elibera factura de achiziție a noului autoturism.
Programează consultanța!
*Oferte valabile sub rezerva acceptării Mega Group SRL ca producător validat în Programul de Stimulare a Înnoirii Parcului Auto Național 2024, derulat de Administraţia Fondului de Mediu și finanţat din Fondul de Mediu, valabil începând cu data intrării în vigoare a Ghidului de finanţare PSIPAN 2024.
Programează consultanța!
TELEFON: 0256 303 000
E-MAIL: office@megagroup.ro
ADRESĂ: Ghiroda, Calea Lugojului, nr.28-30